fbpx

Programi treninga u paketu Proljetne lige Hrvatska trči

Svjesni smo da našim ligama brojčano dominiraju trkačice i trkači početnici, da je mnogima ona pomoćno sredstvo da ostanu u pokretu ili se pokrenu od nule. Znamo i to da na ligi sudjeluje velik broj ozbiljnijih trkačica i trkača i da kroz nju održavaju zavidnu formu.
Odlučili smo se ovaj put malo više posvetiti onima kojima je najteže, jer – najteže je početi. Zbog toga će sve trkačice i svi trkači koji sudjeluju na Proljetnoj ligi na svojoj stranici u okviru weba Hrvatska trči, s početkom lige pronaći tri programa treninga:
  • Od nule do 30 minuta trčanja
  • Mojih prvih 5 km
  • Mojih prvih 10 km.
Programi su prilagođeni onima koji žele ostvariti neki od ovih ciljeva. Prvi program, “Od nule do 30 minuta trčanja” namijenjen je onima koji tek počinju trčati ili se nakon duge pauze trebaju trčanju vratiti. Program će postupno i sigurno takve osobe dovesti do 30 minuta trčanja nakon mjesec dana. Drugi program, “Mojih prvih 5 km” cilja na one koji hodaju i povremeno trčkaraju, tj. imaju već neku početnu trkačku formu. Njih će program nakon mjesec dana dovesti do trčanja 5 km “u komadu”. Tih pet kilometara za mnoge je onaj veliki cilj koji imaju na početku bavljenja trčanjem, a u okviru Proljetne lige mnogi će ga ostvariti. Treći program “Mojih prvih 10 km” vodi vas kroz pripreme za savladavanje dužine od 10 km, a namijenjen je onima koji već bez problema trče 5 ili nešto više kilometara, a žele istrčati 10 km. Programi su isprobani i sigurni, pripremili su ih treneri trčanja, a svi koji ih budu slijedili ostvarit će zadani cilj prije kraja Proljetne lige. U Facebook grupi Hrvatska trči razgovarat ćemo o dojmovima s treninga, o napretku i postignutim ciljevima.

   
Scroll to top