Samo pozitiva – detaljna pravila utrke

U nastavku donosimo detaljna pravila utrke Samo pozitiva. Pokušali smo ih napisati što sažetije i informativnije, nadamo se da će svima biti jasna. Ukoliko imate još koje neodgovoreno pitanje, uvijek možete poslati mail na hrvatskatrci@gmail.com i odgovorit ćemo vam u kratkom roku.

 

Prije svega nekoliko općenitih pitanja i odgovora:

Kada trčimo: trčimo u nedjelju 25. 10. 2020., start je u 10 sati.

 

Moram li trčati točno u to vrijeme: ne, onima koji ne mogu trčati u to vrijeme omogućeno je da trče u bilo koje drugo vrijeme u nedjelju, a ako baš ne mogu u nedjelju mogu i dan ranije.

 

Gdje trčimo, hoćemo li se okupiti u gradovima: svatko trči gdje mu odgovara i sam mjeri vrijeme i udaljenost. Nažalost, zbog trenutne epidemiološke situacije nećemo se okupljati u gradovima i trčati zajedno.

 

Kako biram distancu koju ću trčati:  na raspolaganju (za odrasle) su četiri distance:

– 5 km
– 10 km
– 21.1 km (polumaraton)
– 42.2 km (maraton).

Distancu možeš birati na dan utrke, pa čak i za vrijeme trčanja, bitno je samo da istrčiš neku od zadanih.

 

Moram li trčati točno zadanu distancu:  DA. Da bi rezultat bio priznat, moraš trčati točno zadanu distancu, 5, 10, 21.1 ili 42.2 km. Nije problem ako istrčiš par metara ili desetak metara više, ali nikako ne manje od zadane distance.

 

Ne mogu istrčati 5 km, mogu li hodati: naravno, hodati ili kombinirati hodanje/trčanje, bitno je završiti jednu od distanci.

 

Koliko moraju istrčati djeca: najkraća distanca za djecu nije određena, na roditeljima je da odluče o tome, prema sposobnostima djeteta.

 

Kako mjeriti udaljenost/vrijeme: možeš je mjeriti sportskim satom ili aplikacijom na mobitelu. Preporučujemo aplikaciju Sports Tracker.

 

Kako mora izgledati moje trčanje, moja aktivnost: aktivnost mora biti neprekinuta, tj. nije dozvoljeno zaustavljanje “štoperice” prilikom aktivnosti. Baš kao i na pravoj utrci, gleda se ukupno vrijeme aktivnosti od starta do cilja.

 

Moram li nositi startni broj: ne, on je više suvenir i uspomena na utrku. No ako hoćeš, možeš, možda sretneš nekog tko isto kao i ti trči Pozitivu. 🙂

 

 

Prijava rezultata

Rezultat ćete prijavljivati preko jednostavnog obrasca na stranici utrka.com. Svaki trkač ima individualni link na kojem prijavljuje rezultate za sva kola, uvijek preko istog linka.

Individualni link za prijavu u petak 23. 10. šaljemo svim trkačima na mail adresu iz prvobitne prijave za utrku.

Obrazac za prijavu rezultata bit će aktivan od nedjelje 25. 10. 2020. u 10 sati do ponedjeljka 26. 10. 2020. u 12 sati. Nakon toga prijava više neće biti moguća.

 

Kako ćemo odrediti pobjednike tj. prvih tri

Za svaku dionicu u muškoj i ženskoj kategoriji, pobjednici će biti oni koji su dionicu istrčali najbrže, a imaju valjanju prijavu s linkom na aktivnost koja je u skladu s ovim pravilima.

Oni koji žele ući u konkurenciju za nagrade, moraju imati sportski sat i/ili aplikaciju iz koje se može podijeliti link na aktivnost, koji mora biti postavljen na “javno” da ga se može pregledati. To su npr. Garmin, Suunto, Polar… tj. njihove aplikacije, a postoji i nekoliko aplikacija za mobitel koje to mogu, npr. Sports Tracker.

Dakle, ako si brz/brza i želiš konkurirati za neko od prva tri mjesta, nije dovoljno samo upisati rezultat ili imati sliku s aktivnosti, potreban je link na GPS zapis koji ćemo kontrolirati. Ako to nemaš, ne možeš dobiti nagradu bez obzira na istrčani rezultat.

Apeliramo na fair play, primarni cilj ove utrke je rekreacija i zabava, a ne pravo natjecanje. Onaj tko odluči varati, vara samo sebe i izlaže se opasnosti da bude diskvalificiran.

 

Kako pratiti informacije o utrci

Sve informacije o utrci pratiti možete na stranici hrvatskatrci.hr

Družimo se u Facebook grupi, pridružite joj se, Hrvatska trči >> https://www.facebook.com/groups/hrvatskatrci/

 

Nakon trčanja pošaljite nam svoje fotke na hrvatskatrci@gmail.com da ih objavimo u velikom foto albumu na Facebook stranici 3sporta.com.

Svoje upite možete poslati na mail hrvatskatrci@gmail.com

Sretno na utrci! 🙂

Scroll to top